söndag 25 augusti 2013

Body Attack utbildning

Först vill jag bara passa på att be om ursäkt för att jag inte hunnit med att läsa era bloggar den senaste veckan, men nu är jag tillbaka.

Body Attack!!!
När jag satte mig på tåget mot Stockholm och BA utbildningen var jag inte helt på det klara med vad jag gett mig in på. Jag ville ha en utmaning, få utmana mig som instruktör, pressa mig till max o kliva in och ur bekvämlighets zonen. 

Om jag fick!

Vi fick tidigt veta att av les mills alla program så var såklart Grit tuffast men BA kom på en stark andra plats.
Hmmmm ok ville jag bli såååå utmanad?
Jajemen, och något annat val hade jag som tur inte.

Vi har slitit från morgon till kväll, övat koreografi och nött teknik om och om och om igen. I fredags fick vi låt no1 som skulle läras in till lö. Att mina hotell grannar satt på sin balkong till 02.00 gjorde ju inte direkt att jag var jätte pigg lö morgon, men jag fixade det. Dock var de lika högljudda dag två och när jag söndag morgon ännu inte somnat vid 3 tiden, var ja lätt panikslagen över hur jag med 3 timmars sömn skulle ta mig igenom dagen.

Det gick!

Jag har älskat det, varje sekund av en helt fantastisk utbildning. Jag är helt såld, älskar BA och att det är så otroligt utmanande träning.
Vi hade även en grym ledare i Mathilda Björck, fantastiskt duktig och ödmjuk tjej!

Efter att ha instruerat vår sista låt idag fick vi reda på om vi blev godkända eller inte. Och det var fantastiskt skönt att höra att jag var godkänd efter allt hårt slit




8 kommentarer:

  1. Stort grattis! :) verkar ha varit en helg med full fart! :) härligt! :)

    SvaraRadera
  2. Du är helt otrolig! Stort grattis! <3 Själv har jag haft ont i halsen hela helgen! Otroligt irriterande! Imorgon ska jag jobba i Stockholm! Så inget pass förrän på torsdag för min del! / Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Wow, det låter så skoj. Grattis till dig, bra jobbat! Det är ju så skönt när man ger sig själv en utmaning och man grejat det :-).
    Jag har inte riktigt koll på vad BA är för träning men det verkar kunna vara något jag gillar :-).

    Ha en fin måndag! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Vad härligt, grattis. Du verkar ha haft en riktigt intensiv och rolig helg. Kram.

    SvaraRadera
  5. Inget du behöver be om ursäkt för, ibland blir det så <3
    Åh, vad glad jag blir att det gick så bra trots dåligt med sömn. Du är grym, stort grattis! Kramar ifrån mig

    SvaraRadera
  6. Bra att göra obekväma saker ibland :) dvs kliva ut ur den där bekväma zoonen där man har full kontroll. Detta kommer jag få jobba på massor framöver....skoj men riktigt nervöst att inte veta vad som väntar! Ha en bra dag! kram :)

    SvaraRadera
  7. Grattis!!!! Så roligt! Låter som en tuff och inspirerande helg... Skönt att du tog dig igenom det trots grannarna!
    Hmmm den där bekvämlighets zonen... Jag kämpar med att komma ur den!!!

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...