lördag 8 mars 2014

Semester

Dagarna går in i varandra och jag har inte bara tagit semester från jobb, utan även från bloggen.
Har inte varit läge att prioritera då jag vill spendera så mycket tid som möjligt med familjen och bara vara.

Dagarna har för min del startat med morgonjogg på stranden eller yoga. 


Men efter att blivit jagad av vilda hundar.  ( 3 st) de två senaste mornarna så blir det nog ett besök på gymmet för min del. 
Tycker att det är perfekt att träna på morgonen här, innan resten av familjen vaknat.

Sedan består dagarna av strandhäng, jagandes av krabbor, ja inte för min del. Jag är bara bärare av hink.


Thaimassage eller mera bad. 

Då det är 5 gången vi är här, är vaken mannen eller jag i behov av att utforska ön, det är liksom redan avklarat. Istället styr barnen tempot och val av aktiviteter så som elefantridning, barnklubb och som sagt krabb jakt.

Sa jag förresten att vi trivs? För det gör vi.
Ha en härlig lördag fina ni.
Här ska kvällen avslutas på altanen med lite vin och en bra bok.


1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...