lördag 1 december 2012

V som i Vinnare


Stort Grattis till Annelie som vann det fina Röhnsich linnet!
Tack till alla som var med och tävlade, jag lovar att det kommer fler tävlingar! 

W som i World Class
Eller mitt andra hem. Älskar det där stället och har gjort det från dag 1. Älskar personalen/kollegorna, atmosfären, kunderna, klasserna, för att inte tala om den där känslan som jag bara får när jag kommer dit ÅÅåååå, underbart!
Var på väg att byta gym för några år sedan, men det kändes inte rätt och som tur var fick jag komma tillbaka!

7 kommentarer:

  1. Ha en fin lördag Karro och grattis till vinnaren kram Diana

    SvaraRadera
  2. härligt att känna så för sitt gym, underbar känsla!

    SvaraRadera
  3. jag älskar mitt gym också! bra det :)

    SvaraRadera
  4. Jasså det är där som du instruerar? Kul! Jag har många kompisar som tränar på den kedjan och trivs bra, vilket är svårt för mig som försöker locka över dem till mitt SATS.. :)

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren! Synd att jag missade den tävlingen...
    Bra om man trivs på gymet, man ska ju helst tillbringa mycket tid där ;)
    Har mailat dig idag. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Grattis till Annelie!
    Härligt att du trivs så bra på ditt gym, ha en fin dag!kram

    SvaraRadera
  7. Linnet satt super och va kanon på mitt senaste Bodycombat-pass. Tack så mycket för det!! :-)
    kram och hoppas ni har det bra i Thailand!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...