fredag 7 augusti 2015

Tack alla fina vänner

Försöker suga ut det sista ur semestern så länge det bara går, genom att vara vaken så länge jag bara orkar.

Går sådär kan jag erkänna.


Har fått många mess om mitt förra inlägg. Tack alla vänner för att ni bryr er, det var som sagt inget livsavgörande men nu när jag vet att det blev som jag av hela mitt hjärta önskade är jag bland det lyckligaste som går i ett par skor igen.

Laddar inför morgondagens spinn/bp 75, ska bli otroligt härligt att få köra.

Önskar er en härlig helg


2 kommentarer:

  1. Oftast blir man ju på bättre humör när man har tränat. Men ibland måste man bara få vara arg och ledsen tills det går över liksom.
    Hoppas det inte är något allvarligt som har hänt och att allt löser sig
    på bästa sätt för dig.
    Ta hand om dig fina du.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du är lycklig igen. Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...