måndag 9 maj 2011

Undra om jag svalde taggtråd igår?!

Halsen och öronen svider och det känns som jag har fått ned ett helt taggtrådsstaket i halsen. DUMT Jag som var så sugen på att köra min spinning och step i morgon får inse att det inte blir något med det. Spinning klassen är löst men inte stepen, att det ska vara så svårt! Hade jag inte haft baby i magen vet jag att jag hade kört stepen själv HUR dumt det än är men nu är det inte min hälsa som är prio ett utan det lilla livet som jag har i mage. 
Hoppas verkligen att det löser sig.

Fråga nr 26 i 30 dagars utmaningen Så sover jag
I min stora härliga hästen säng, gärna läng. Förutom att träna så är sängen en av mina favoritplatser att vara på.

2 kommentarer:

  1. Så himla trist....krya på dig snabbt nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag bara väntar på att det ska kännas aningen bättre, LÄNGTAR!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...