lördag 7 maj 2011

Spinning 30 BP 45

Dagens klass har jag verkligen längtat efter, kl 09.30 startade jag med 30 min spinning sedan 45 min BP utan ben låtarna. Jag älskar den klassen och tycker att kombinationen är super, skulle gärna köra den flera gånger i veckan.  Under förra graviditeten slapp jag min pollenallergi men denna gång verkar jag inte ha samma tur. Jag kände så fort jag startade klassen att kroppen kändes tung, trots att jag vilat sedan i tisdags. Samtidigt är det skönt att känna att kroppen svara så fort jag tar i lite mer än vad jag brukar och att jag vet var min utmaning finns.  Då det denna vecka inte blivit så mycket träning som jag önskat kändes även Body Pumpen tyngre än vanligt och jag blev skönt trött i kroppen.  
En liten mage i alla fall

Nu ska jag ägna mig åt att fixa rabarberna till kvällens trerätters (hoppas du inte läser nu Johanna =) Men här kommer kvällen meny
Förrätt; räktoast med avokado
Huvudrätt; Grillat med färskpotatissallad och tillbehör
Efterätt rabarber och hallonpaj med vaniljsås
Ska försöka komma ihåg och fota i fall det ser aptitligt ut =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...