tisdag 10 maj 2011

Nu är jag trött på detta!

Inte i dag heller =(. Igår när jag gick och la mig var jag helt övertygad om att jag skulle vara frisk idag, tydligen inte tillräckligt övertygad för det är ingen skillnad sedan igår! Fick även inse att min spinning 75 i morgon bara är att glömma, tack Jenny! Bara säg till när du behöver hjälp!
Det var fantastiskt frustrerande att ligga inne hela dagen igår, så idag tänkte jag att jag borde väl tillfriskna lika bra inne som ute på baksidan eller?
Funderar även på vilken av dessa systemkameror jag ska köpa, är inte nöjd med den jag har i dags läget och har blivit tipsad om följande, någon som har någon erfarenhet av dem?
Nikon  D7000/18-200 VRII


Nikon  D90/16-85VR DX AF-S

2 kommentarer:

  1. Usch, krya på dig!!
    Jag har en Nikon D80 dvs förra modellen innan D90 och har alltid varit nöjd med den (obs, de flesta bilder på min blogg är INTE tagna med den, men tex dessa är det: http://missagda.se/2011/05/upptagen/

    D90 har dessutom en bra videokamera så den tycker jag absolut du ska överväga.
    Har själv precis beställt en Canon G12 som är som en minisystemkamera dvs inte lika otymplig, inte helt lika avancerad,men tar bra bilder. Orkar så sällan ha med min stora systemkamera och tycker att min lilla kompaktkamera inte håller tillräckligt bra kvalitet.

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder!
    Finns ju så många bra kameror att välja mellan så jag blir ju precis snurrig. Tack snälla för tipset.
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...