onsdag 11 maj 2011

Älskar överraskningar

Jag beslutade mig för att ta mig till jobbet idag, är ju trots allt andra veckan på nya jobbet och det har känts sådär att inte vara på plats. Men när jag väl var där blev jag tillsagd att gå hem och tur var väl det för jag var/är inte pigg!
Till min stora glädje hittade jag en överraskning i postlådan. Jag ÄLSKAR presenter och överraskningar & vet bara inte hur tydlig jag måste vara gentemot min man för att han ska förstå det?! Jag blir grön av avund när jag läser om eller hör vänner berätta att de fått ett par nya skor, eller kläder, eller blommor eller vad det nu kan vara. Jag får till och med köpa mina julklappar och födelsedagspresenter själv vilket är absolut NO NO, (men det är bättre än inget).
Hur som helst så fanns det som sagt en överraskning till mig i brevlådan och det gjorde verkligen min dag. Tack Camilla, tack Röhnisch!

Träning är väl knappt värt att nämna denna dag heller då jag nätt och jämt höll på att klara att ta mig gåendes upp till våning fem på jobbet! Kan inte nog poängtera HUR mycket jag längtar efter att få träna.

2 kommentarer:

  1. Kul att Röhnisch i allafall vet hur man muntrar upp en småsjuk Karro! Krya på dig!!

    SvaraRadera
  2. Eller hur, försökte pika P igår men det verkade inte som om det gick fram =)
    Tack, är så trött på detta och så sugen på att träna!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...