tisdag 31 maj 2011

Träning i värmen

Vilket väder, känns som rena medelhavsvärme och så två klasser på det. Spinning 60 min och team body step 60, svettigt värre. Härligt att det kom ett gäng tränings sugna kunder trots allt, var lite orolig för att jag skulle vara ensam på klasserna då många kanske hellre valde att stanna utomhus än att gå in och träna. Men vi var en tapper skara som slet i värmen på spinning klassen, riktigt, riktigt bra jobbat. Lite svalare var det i andra salen där Body stepen hölls, och jag hade turen att hamna närmst fläkten…så det kanske bara var jag som hade det behagligt?
 Detta var min sista BS för terminen, och nästa vecka börjar sommarschemat, där jag inte ha någon BS. Sorligt men jag är glad att jag fixade det så här länge. Målet är att försöka vara med på en BS klass i veckan så länge som det går, det verkar som om jag fixar det mycket längre denna graviditet än förra. Tur för mig =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...