söndag 8 maj 2011

Inte igen =(

Igår eftermiddag kom förklaringen till att kroppen känts så seg/trött under gårdagens klass. Halsinfektionen jag tidigare under veckan känt av gav med buller och brak sig tillkänna och förlåt men jävlar vad dålig jag blev/är. Skit skit skit! Vill inte vara sjuk nu, eller rättare sagt det vill jag aldrig men särskilt inte nu. Jag vill kunna hålla igång så länge det är möjligt och inte bli förhindrad av helt onödig saker så som sjukdom. Har tryck i mig alldeles för mycket vitlök idag i hopp om att det hjälper, alla bra tips är välkomna!

Jag lovad ju även bilder från gårdagens middag….jag kom inte på det förrän till huvudrätten, där av inte foto på förrätt...
Potatissallad

Grillad fläskfilé, hallumni, potatissallad och bea

Hallon och rabarberpaj, mums

Hade ju önskat att dettta var utskiten från vårat sovrumsfönser, men tyvärr.

2 kommentarer:

  1. Stackare krya på dig nu! Maten ser jättegod ut! Eller jag menar SÅG god ut - ni har väl ätit upp den:-)

    SvaraRadera
  2. Tack, vännen.
    den var god.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...