söndag 12 december 2010

Spinning

I eftermiddag är det dags för spinning. Det är inte min ordinarie klass utan jag vickar, men det ska som sagt bli superkul. Det var länge sedan jag körde en hel 60 min spinning klass och jag ser både fram emot ikväll men även julschemat där jag ska köra några 60 minuters klasser, härligt. Har redan börjat fundera på musik och upplägg till de klasserna.
Upplägget för kvällen blir en ganska blandad klass med både tempointervaller och långa backar så att både jag och kunderna kan köra slut på oss.
Fortsättning följer….

1 kommentar:

  1. Velade ett tag om jag skulle vara med på din spinning och få inspiration eller om löpningen lockade mer.....denna gången blev det löpningen....kan hända at vi syns på gymmet ändå då jag ska köra lite styrka senare ikväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...