tisdag 14 december 2010

Dagens träningspass avklarade;

Höstens tisdagskvällar har varit = Body Step följt av Body Pump. Jag tycker att det är superskönt att kombinera dessa klasser och efteråt få känna mig riktigt riktigt, trött i kroppen och nöjd med min prestation. För att inte tala om alla duktiga deltagare som vecka efter vecka kommer och gör min kväll till en fantastisk upplevelse, Tack. De sliter och kämpar så in i, superduktiga. Men nu märks det att det börjar lida mot jul, klasserna börjar tömmas på medlemmar, och det med all rätt. Låt kroppen få lite jul ledigt, ladda batterierna och fixa med allt mysigt julstök. Så blir det ännu härligare när man har fått längta lite och väl kommer till gymmet igen.
 Om bara några veckor, efter julhelgerna då det är dags att ta tag i de eventuella nyårslöftena fylls klasserna till bristningsgränsen av träningssugna deltagare och det bara bubblar av energi inne i salen. Jag hoppas och tror att medlemmarna tycker att det är precis lika kul som oss instruktörer när det är precis propp fullt på klasserna? Många inklusive mig själv har fyllt garderoben med vårens träningskläder som bara väntar på att få användas. Jag tycker det är lika kul varje gång jag får träna i nya härliga träningskläder och vårens kollektion från Röhnisch är helt fantastisk. Jag ska fota och lägg upp i bloggen så fort de dimper ned i brevlådan. Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...