söndag 19 december 2010

Snart jul

Fem dagar kvar till jul, hur gick det till? Min man har alltid sagt att när vi köper hus så ska vi fira jul hos oss. Sagt och gjort i år är det vår tur att stå för julfirandet, det känns inte som om jag gjort annat än förberett sedan i november, det plus en 1½ åring som gärna är med på det mesta fast på hans eget vis, försvinner tiden fantastiskt fort. Och så nu då fem dagar kvar, att laga alla mat, handla julklappar, städa, städa städa och städa. Insåg precis att jag kommer köra klasser tisdag, onsdag, torsdag och söndag nästa vecka kanske inte helt genomtänkt men kul ska det bli.
Så istället för att göra något av ovanstående, tänker jag fortsätta kvällen med att öva inför mitt första Functional  Moves pass på torsdag
Utbildningsmaterial FM utb

2 kommentarer:

  1. Tack för ett skönt spinningpass! Leilas julgodis RockyRoad är det bästa! Du har väl receptet?

    SvaraRadera
  2. Kul at du var med=)
    Yes jag har hennes böcker.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...