onsdag 15 december 2010

Lycka

Idag var det dags att hoppa in och vicka på ett booty och core pass, gissar att det kommer att kännas i rumpa och lår i morgon, härligt. Det var riktigt många som kom och träna med mig, Trots att det var lunch.
Efter klassen kom det fram en tjej och sa
        Du är så jävla bra, du får mig att ta i mer än vad jag klara, kan du inte köra fler lunch klasser? Hur glad blir man inte av att höra det? Tack snälla du som kom fram till mig och sa det, du gjorde min dag!

Funderar på om jag ska öva in det nya kvartalsmaterialet så att jag kan köra lite booty och core i Thailand….hmmm eller kanske inte. Om jag känner mig själv rätt kommer jag att vara fullt nöjd efter morgon joggen på stranden. Min man har dessutom lovat att följa med på mina morgon turer och även min kusin. Av erfarenhet vet jag att de brukar följa med en till två gånger sedan känner det att det är mer lockande att ligga kvar i sängen. Hoppas att jag kan få dem på andra tankar denna gång.

Dagen avslutades med ett spinningpass för ett gäng fotbollstjejer. Så fantastiskt roligt. För några av dem var det första gången de körde, medans andra hade kört spinning innan. De kämpade, slet och peppade varandra, grymt bra jobbat. Det är alltid lika kul att köra klasser för lag, det blir oftast en helt annan stämning när alla känner varandra och de vågar peppa och utmana varandra.

Härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...