torsdag 30 augusti 2012

Sista dagen på Röhnisch tävlingen


Idag är sista chansen att vara med och tävla om ett par Röhnisch Seamleless Tights.
Mjuka plagg. Inga sömmar. Maximal rörelsefrihet. Smart design som följer kroppen utan att kännas för naken eller avslöjande. Inspiration hämtad från streetmodet och de klassiska dansplaggen. Testa träningsbyxorna med en liten kjol över höften.

För att vara med och tävla ska du
  1.       Gilla Röhnisch på Facebook
  2.       Lämna en kommentar här på bloggen
  3.       Gå även in på Röhnisch blogg och lämna en kommentar under tävlingsinlägget. För att komma dit klicka här.
Tävlingen pågår mellan måndag 27/8 – 30/8 2012
Lycka till

5 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med och tävla. Har gillat på FB och lämnat kommentar på Röhnisch blogg. Träningskläder behövs alltid och dessutom har jag bara ett par långa tights. Perfekt när jag yogar eller varför inte till löppasset?! : )

    SvaraRadera
  2. Gillat på facebook och lämnat kommentar på bloggen! :)

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och tävlar! Gillar redan på FB och har kommenterat på den andra bloggen!

    SvaraRadera
  4. Jag är med redan =))
    Jag får ringa upp och skälla lite på dem, fniss :D
    Ha en superfin helg! Här blir de flytt flytt och flytt. Ta hand om dig!kramar

    SvaraRadera
  5. Jag är redan med kramis och ha en bra fredag/Diana

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...