lördag 18 augusti 2012

Röhnisch

Det har väl inte undgått någon att jag älskar träningskläder, och då först och främst Röhnisch kläder. Jag har under många år haft ett samarbete med dem och nu bloggar jag även på deras hemsida, tillsammans med fina Anna. ( man måste klicka på min bild för att komma till mina inlägg).
Som så många gånger tidigare har de även denna höst lyckats skapa många fina plagg som jag gärna har en i varje färg av.




Jag kommer visa innehållet i lådan lite då och då, så får ni se mina höstfavoriter.
Önskar er en härlig lördag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kan man få plagg hemskickat om man fjäskar riktigt mycket med dem tror du...? Hehe! ;-)
    Nädå, skämt åsido. Ska in och kika på deras nyheter tror jag. :-)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj oj.. Lite avundsjuk nu! Så snygga kläder. Du får visa fina bilder på dem ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...