tisdag 6 september 2011

Helgens shopping

Snyggt dance inspirerat linne, var nog tur att jag köade för att shopa det första jag gjorde då detta linne snabbt tog slut.


Även denna överdragströja var en favorit som många med mig ville ha, superskönt med 94% viscose 6% elastane



Har nu även provat allt, vilket jag tyckte var onödigt i lördags, även om jag ser ut som barbamamma just nu så kan jag ha allt...blir ju spännande att se hur kläderna passar utan baby magen.



Snyggt ryggparti, I like. Perfekt att ha till både Body Step som det står på framsidan av linnet men även till spinning och styrkeklasser.

3 kommentarer:

  1. Så mycket snyggt! Jag gillar verkligen den där grå tröjan......

    SvaraRadera
  2. Vill ha!!! Så fina saker!!! Stor kram :)

    SvaraRadera
  3. Den är hur skön som helst, anar att jag kommer bo i den i höst.
    Yes, love, love.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...