fredag 2 september 2011

Dan före dan

Och då syftar jag så klart på att det är dagen före SuperSaturday. Som vanligt har jag varit ledig på fredagar och tanken var att BARA ta det lugnt, men så blev det inte riktigt. Borde ju ha lärt mig vid det här laget att det blir aldrig som man tänkt sig med en tvååring hemma. Morgonen började med frukostbuffe med smoothie gjord av sonen....ägg, nybakat bröd, juice, te yoghurt och hemmagjord musli. Sedan stod brödbak på schemat, en tur ut för att leka, lunch, mer bakning, sagostund, damsugning och mitt i alltihop från ingen stans fick jag världens samman dragningar! NEJ! Inte nu. Jag skulle ju ta det lugnt så jag kan åka på ss i morgon. Det blev march i säng för min del och sonen följde snällt med mamma för att mysa.
Jag håller alla tummar jag kan för att natten blir lugn, att jag kan åka på ss och att jag slipper besöka bb längs vägen till Stockholm och även i Sthlm, att jag är lika höggravid när jag kommer hem i morgon kväll som jag är just nu! Hoppas, Hoppas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...