torsdag 14 juli 2011

Varför fråga någon annan, än den det gäller ?

Min träningsplanering sprack innan den ens börjat, det vill säga, ingen träning igår men ett skönt body pump pass idag. Vågade till och med köra utfall, utan vikter men med min kroppstyngd som hos mvc idag visade + 14 kg, gick hur bra som helst o jag fick inte det minsta ont i ryggen.
Under förra graviditeten gick jag upp 20 kg o med 8 veckor kvar denna gång och redan på 14+ så lär jag väl även denna gång ta mig till ungefär samma nivå. Det läskiga eller sköna var att allt försvann och mer därtill under de tre första veckorna efter förlossningen, och den enda aktivitet jag klarade av var att förflytta mig några steg inomhus. Jag hoppas att alla grav kilon försvinner lika snabbt denna gång utan att jag ska behöva anstränga mig. Det jag däremot hoppas slippa är alla frågor om jag inte gått ned för mycket i vikt, då de inte ens ställdes till mig, tröttsamt! Hur i hel.ete ska någon annan kunna svara på hur jag mår?
Tror jag måste ta mig till gymmet snart o göra något åt mitt humör....får hoppas på morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...