söndag 3 juli 2011

En vanlig söndag i Juli

Dagens startade med en tur till Ica Maxi, där vi hade en ängel med oss som snällt gick bredvid vagnen mestadels av tiden i affären (undra om det hade något med mutan att göra…du får glass om du är en duktig kille ?) ibland får man faktiskt ta till alla knep man kan.
Men under besöket på stadium fick vi nog med oss fel barn in i affären, han älskar bollar av alla slag och blev helt lyrisk och kastade alla han kom åt vilt omkring sig, gick sådär att prova skor kan jag väl erkänna.
Under lunch vilan lyckades hela familjen somna, välbehövligt antar jag.
Sedan var det dags att ladda för kvällens spinning pass, har inte kört sedan i tisdags och var grymt sugen på att träna.Perfekt mellis innan klassen, banan, keso och blåbär, mums.

Jag hann även med lite styrka innan spinningen, axlar, rygg och bröst. Kändes faktiskt riktigt bra, siktar på att hinna köra både biceps och triceps innan spinningen i morgon. Någon som har en bra triceps övning när man har en mage i vägen, känner inte att jag har någon bra övning som tar just nu?
Några träningssugna själar hade hittat till spinningen denna söndag en av dem en ännu mer gravid kollega med bara 22 dagar kvar kämpade på riktigt bra, grymt bra jobbat Jenny! Hoppas att även jag och magen klara av att köra spinning när jag har så kort tid kvar av graviditeten.  Är i v 30 nu och jag minns från förra gången att jag kände mig riktigt nöjd v 30 tyckte att det var dags för bebben att ta sig ut. Den känslan har jag inte nu utan njuter fortfarande av att vara gravid och bebben är mer än välkommen att stanna kvar i magen så länge som den behöver och jag ska fortsätta att njuta av de sista veckorna med en stor mage.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...