torsdag 28 juli 2011

Stockholm

Har varit på snabb visit i Stockholm där vi hann med lite shopping, samt skansen.

Jag är världens lyckligaste som lyckades hitta klänningen jag varit på span efter sedan i våras. Så fin, tyvärr har jag inte kunnat prova den av förklarliga skäl men jag hoppas jag kan ha den.

Blev även några andra fynd, löparskor och träningsbrallor som ska användas till hösten när det är dags att ta tag i löpningen igen. 


Älskar färgen, när bör man inse att man är för gammal för den?

Gårdagen bjöd på fantastiskt väder på skansen men det lär nog dröja innan vi åker dit igen, det roligaste var bil karusellen som sonen ville åka om och om igen, han verkligen gapskrattade av lycka över att få köra bilen själv, tänk när man var så lätt road. Men det var allt som var av intresse för en tvåring. Fick mig i alla fall en ordentlig promenad i Stockholm så idag satsar jag på vila i form av städning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...