söndag 3 april 2011

Vart tog helgen vägen?

Hur kommer det sig att helgen för det mesta försvinner i ett rasande tempo? Fredag kväll och så är det söndagskväll direkt känns det som. Är det för att jag ska försöka hinna med så MYCKET som möjligt när jag äntligen är ledig eller?
Lördagen startade med spinning/bp 75, tätt följt av massa träningssugna kunder som ville köra functional moves, jag var riktigt trött i kroppen efter klasserna. Sedan bar det av hemåt en snabbis för att fylla på med energi och lite vila samt förbereda söndagens spinning utbildning innan det var dags för 45 års fest.

Jag tillbringade mestadels av kvällen sittandes i en trapp och vaktade mitt vilddjur till son som sprang upp och ned utan en tanke på att han kunde falla handlöst ner för trappen. Min man tyckte att jag såg måttligt road ut och var så klart tvungen att fota det....

Söndagen startade med spinning utbildning för några av våra instruktörer på World Class samt nya förmågor. SÅ duktigt, grymt imponerad av gänget som var både laddade och jätte intresserade av att lära sig. Kommer att bli HUR bra som helst.
Efter utbildningen hann jag hem och hämtade resten av familjen som skulle med på baby sim, (hade ju känts jätte knastigt att åka dit själv). Snabbt hem byta kläder och sedan vidare till våra supertrevliga grannar på 75 års fest.

Laddad för en ny vecka?

1 kommentar:

  1. Ja du såg verkligen road ut:-) Ni verkar haft det bra annars!! Kram Sara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...