fredag 1 april 2011

En vanlig fredag

Dagen har ägnats åt mys med sonen och när han sov middag, försökte jag trycka in sista Body Pump låtarna inför morgondagens klass samt memorera rörelserna till Functional Move.
När familjen somnat ikväll ska jag förbereda söndagens spinning utbildning som jag ska hålla på World Class i Linköping. Har gjort det några gånger innan och det är verkligen super kul, längtar.

Fråga nr 18 i 30 dagarsutmaning. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
 Att tillbringa tid med familjen och bara njut, inte ha något inplanerat utan bara ta kvällen som den kommer. Jag ser fram emot ljumma, ljusa sommar kvällar på altanen. Det är verkligen hur välkommet som helst just nu.


1 kommentar:

  1. Nu blir jag nyfiken, vilka är det som ska spinningutbildas? :)
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...