tisdag 5 april 2011

Förändring i tisdags rutinen

Gillar tisdagar just nu, i alla fall denna termin då jag avslutar arbetsdagen med spinning och body step. Idag var det dock en liten förändring, istället för spinning så vikade jag på en kollegas functional moves som ligger samtidigt som min spinning. Jag ÄLSKAR verkligen min tisdags spinning, så det var med lite sorg i hjärtat som jag bytte bort klassen. men det var ett härligt gäng som kom och körde fm med mig så jag är supernöjd ändå och man får ju använda lite andra muskler än vad man gör under en spinning klass. Kontentan av det hela är att det för mig igentligen inte spelar så stor roll vilken klass ja leder, då jag tycker att det mesta är precis lika roligt och njuter av varenda sekund.
Önskar ibland att tiden skulle räcka till mer träning, men just nu är det en balans mellan, arbete, familj och träning/arbete som måste fungera.
På body stepen var kollegan jag brukar tema med ersatt med en annan och även det var super kul.

Ha en underbar tisdags kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...