onsdag 20 april 2011

Bara packning kvar

Arbets veckan avslutades med kostrådgivning och sedan 75 min spinning, nu är jag nöjd och trött, och av kvällen återstår bara packning inför morgondagens resa till Kreta. Tänkte att jag skulle ha packat klart allt i söndags, men sedan jag fick barn är det många planer som fått ändrats och fixas nattetid istället. ( självklart ingen stor uppoffring, allt går ju att lösa och för mig är det inte hela världen om planer ändras, det blir som det blir och oftast brukar allt bli bra)
Glad Påsk, jag hoppas kunna blogga från Kreta men man vet ju aldrig!


Fråga nr 24 i 30 dagars utmaningen. Favoritidrottare

Jag gillade Carolina Cluft när hon höll på med 7 kamp. Dels för att jag tyckte att hon var så fantastiskt duktig men även imponerande av att se henne växa i tävlig efter tävlig, målinriktad och fokuserad, grym tjej. Jag är dock inte lika imponerad av henne nu, ibland måste man inse när det är nog =) (får man säga så?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...