onsdag 9 mars 2011

Underbar träningsdag

Så var det dags igen att bege sig till gymmet för lunch klass Booty och Core. Då jag delar klassen med en kollega (för att inte varje onsdag behöva ta alltför lång lunch från jobbet) resulterade det i att jag har haft ett uppehåll på två veckor ifrån Bootyn och vad händer då? Jo under passets gång hinner mina ben med att få träningsverk, det tackar jag för. Hade jag fått välja hade den gärna fått komma efter men nu fick jag ju inte göra det, så det vara bara att fortsätta peppa kunderna och köra på! Hur som så var det näst intill fullsatt, underbart och helt galet för att vara en lunchklass, lovet it. Halvtimman efter var det dags för Core så då fick mina ben vila sig.
 På väg tillbaka mot jobbet bestämde jag mig för att promenera bort träningsverken, vilket hjälpte. Samtidigt som jag fick njuta av det underbara vårvädret. Väl tillbaka på jobbet är jag som en ny människa med massa kraft och energi. Får nog bli fler lunch pass till hösten….
Men träningsdagen var inte till ända med lunchträningen utan 75 min spinning väntade på kvällen med massa träningssugna kunder. Jag blir så imponerad av alla duktiga kunder som sliter och kämpar, vet precis hur jobbigt de har det. Kan säga att redan under uppvärmningen gjorde sig träningsverken påmind, men vad gjorde det? Det hindrar ju inte från att ta i utan istället blev jag ännu mer peppad.

Dagens fråga nr 4  I min träningsväska, träningskläder, skivor, borste. Det mesta jag behöver har jag redan på gymmet så det är kläder och skivor som växlas mellan klasserna. Väskan kommer så klart från Röhnisch.

2 kommentarer:

  1. Lärt in nya bs än? Väntar på en release inbjudan..........blink blink!!!

    SvaraRadera
  2. Inte en enda låt, har du?
    den 26/3 har vi releaser och självklart är du varmt välkommen.
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...