lördag 26 mars 2011

Träning, vårkänslor och mums

Underbara lördag.

Startade dagen med Body Pump releas med Emma, Emilia och Eva. Vi hade sommar tema och alla förutom jag hade vanliga tränings shorts och träningslinne…. Och när Emma till råga på allt glömde säga att vi hade just sommar tema var det nog många som undrade vad jag var för puckad brud som körde ett styrkepass i klänning och solglasögon. Men men det bjuder jag på =). Gillar verklien nya pump skivan, massa bra både låtar och övning. Ska även tema nu på måndag med Anders så jag ser verkligen fram emot att få köra klassen snart igen




Lite vårkänslor


Kvällens middagsgäster fick tyvärr förhinder så efterrätten bjöd vi in min mans syster med respektive att smaka på. Mums.




Kvällen kommer ägnas åt att bokstavligen TRYCKA in nya Body Stepen.

Ha en bra lördagkväll.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...