lördag 19 mars 2011

Leverans 3-6 veckor

Fråga nr 12 i 30 dagars utmaningen Favoritidrott
Löpning gillar jag själv att utöva, men frågan kanske även inkluderar vad jag gilla att titta på?!?
Tittar mycket sällan på idrott på tv och ju äldre jag blir desto mindra av den varan, det enda jag fortfarande klarar av att titta på en är landskamper i fotboll. VM eller EM OM Sverige är med så klart, skidor OM Sverige är med eller friidrott OM Sverige är med och har chans till medalj, annars kan det kvitta. Favoriten av dessa är nog ändå fotboll och då herr.
Jag somnade visst innan halv nio i går kväll, så det tänkte bloggandet uteblev helt.
Idag har det varit full fart, först spinning och Body Pump och sedan release på FM klassen. Jag tycker att nya FM modulen är så mycket bättre än förra, mer flyt, bättre och effektivare övningar som kunderna mycket lättare hittar och bra puls toppar. Riktig favorit klass just nu.
Jag har precis lyckats lura tillbaka min man till gymmet efter över ett års uppehåll och idag var andra gången denna vecka han körde FM klassen och tycker den är super, bra gjort för en två meter lång fd basket spelare…. Efter träningen fick vi lunch hos svärmor som även passat vår prins under träningen. Därefter bar det av till lite möbel affärer, letar soffbord till en av soffgrupperna i vardagsrummet när vi väl hittade ett (som vi, hur vi nu kunde tro att vi kunde få med oss direkt) hade en leverans tid på 3-6 veckor?!?!? Ska de både hugga ned träden och snickra ihop bordet? Jag kunde nog gjort det snabbare själv!
Ha en härlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...