fredag 4 mars 2011

Kan varmt rekomendera

Ju mer jag använder dem, desto mer älskar jag dem. Jag pratar förstås om Röhnisch, Siri Tihgts.
Siri Tights - Anti Shake

De sitter precis så bra som ett par träningsbrallor ska göra, följsamma i varje rörelse och sitter precis lika bra efter x antal knäböj som innan, utan att jag behöver rätta till dem, eller vara rädd att rumpan ska hitta ut. Så ska du köpa ett par brallor i vår så kan jag varmt rekommendera dessa.

Lovade ju även bild på gårdagens shopping på The Body Shop

2 kommentarer:

  1. Jag älskar Bodyshops smör, duschcremer, lotions.....ja ALLT! Hoppas du är frisk så du kan köra på i helgen! Förstår precis vad du menar med att bli rastlös i kroppen av att inte få träna!Kram

    SvaraRadera
  2. I morgon ska ÄNTLIGEN köra, gissa om jag längtar?
    Ha en mysig helg i Stockholm.
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...