söndag 27 februari 2011

Kvartal helg i Stockholm

Röhnsich har släpp vårens running kollektion. Gå in på http://se.rohnisch.com/

Helgen i Stockholm var riktigt mysig även om jag tillbringade mestadels av tiden i sängen då jag efter lördagens Body Step klass blev ännu sämre (och jag tog det verkligen jätte lugnt på passet). Men så här i efterhand inser jag att jag inte borde varit med alls… fastän jag kände mig lite bättre…
I vilket fall beslöt jag mig för att inte vara med på Combat klassen idag och tur var nog det, det verkar som om det bara är att vänta ut halsontet och vila för att bli helt frisk. Får helt enkelt hålla mig ifrån träning tills jag är frisk!
Måste även sända ett stort TACK till Line som höll i Body Step klassen. Vilken tjej, så duktig, utstrålning är bara förnamnet och ödmjuk till tusen. Hoppas det blir flera Body Step kvartaler med dig.

Vy från hotell fönstret

Middag, (mycket räkor blir det....
Men även detta slank ned, gissa vad som var godast?!? Den ena rätten fick jag äta i fred och det var inte denna.

1 kommentar:

  1. Jag gillar rätten längst ned.. så himla gott med pommes och dipsås.. gott gott.. kärlek!
    Stor kram
    Ulrika

    ps, hoppas att du känner dig bättre nu.
    Hör av dig om du kör pass på lördag för jag är sugen på att träna för dig då.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...