torsdag 10 februari 2011

Behöver ju inte börja just idag....

Vänta lite nu…det snöar idag igen! Och inte lite utan det fullkomligt öser ned, WTF vad hände med att det snart ska bli vår som jag beställt? Jag tänkte ju äntligen ta tag i min löpning och även kanske spring något lopp i år om allt känns bra. Jag blir mer motiverad att satsa 100 % om jag har något mål med min löpträning. Men jag behöver ju inte börja just idag. På väg till jobbet såg jag tre stycken som handlöst föll omkull i ishalkan, känner inte att jag vill dela deras öde. Hur kul det än såg ut….

Gårdagens spinning 75:a var riktigt riktigt härlig, svettig och jobbig, jag är fortfarande trött och har faktiskt träningsverk i benen vilket sällan händer mig efter ett spinning pass. Men träningsverk är ju alltid skönt, så det är bara att njuta. Passet blir ju extra roligt med alla superduktiga deltagare som sliter och kämpar hela passet igenom, vilket jag tycker är grymt imponerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...