fredag 18 februari 2011

Fredags mys

Idag har jag haft en mysdag med sonen. En av hans favorit sysselsättningar är att någon läser böcker för honom och då han är både hostig och genomförkyld så bestämde jag att vi tog en dag inomhus och läst alla böcker han önskat. Jag hinner knappt avsluta en bok förrän mer kommer ur honom. Sedan var det dags att kolla på bilfilm…farligt det där, jag råkade somna, men välbehövligt antar jag
Fredags myset denna vecka består av en av mina absoluta favoriter nämligen hummer. Fiskad utanför svärfars sommarställe på koster med smak av sommar och sol. Tror inte det kan bli mycket bättre än så en snöig februari kväll. Nu blir jag ju tyvärr inte mätt på en halv hummer utan till hummern blir det räkor, aioli och baguette


2 kommentarer:

  1. Hummer jag inte lärt mig äta än.....:) men det lät ändå riktigt mysigt!!! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  2. Shit va gott!! Har man bott på västkusten en gång i livet så är man fast i skaldjursträsket. Fullkomligt älskar skaldjur och det vattnas i munnen när du skrev vad du skulle äta...
    Hoppas det smakade gott.
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...