lördag 17 januari 2015

Tacksam

Efter gårdagens tre träningspass var det idag välbehövligt med en vilodag.
Jag är så otroligt tacksam att jag får möjlighet att jobba med det jag gör, att jag får inspirera andra människor till att ge sitt yttersta när de tränar. Är tacksam för att det kommer deltagare till mina klasser, för det är verkligen inte en självklarhet.
TACK.

Mannen är på hockey och jag har ännu en kväll bänkat mig framför tv:n och ser det största äventyret. 
Och vänner HUR kul hade det inte varit att vara med där? 
Eller ja vinterlandskap hade jag gärna avstått, men resten. 
Vilken häftig utmaning.

Hoppas ni haft en härlig lördag

3 kommentarer:

  1. Kan förstå att vilodag var behövligt ;-)
    Även om jag bor många mil i från dig så inspirerar du igenom bloggen

    Det hade varit en utmaning att deltaga!

    ha en fin söndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Det största äventyret har vi tittat på då o då. Jättespännande men inget för mig att vara med på!

    Skön söndag och KRAM Anna

    SvaraRadera
  3. Ja, å vad kul det hade varit att få vara med i det äventyret! Speciellt nu sist när de var i Afrika. Kram.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...