onsdag 21 januari 2015

Problem

Absolut inga allvarliga saker utan i-landsproblem...

Har för ett tag sedan kopplat in vår nya dator en appel som säkert heter något som jag inte har en aning om, än mindre förstår jag hur den funkar.
ex hur kopierar man en bild? förmodligen något kort kommando och tips mottages mer än gärna.
Tänkte även snygga till bloggen men när jag knappt vet hur datorn funkar så är det svårt.
Ni som har appel, vad har ni för bild redigeringsprogram att rekommendera?

Jag ger den några månader till, sedan blir det nog att fundera på att köpa en ny "vanlig" dator som går att använda utan att läsa en manual.
Det ska bara funka, och vara användare vänlig
TACK!



8 kommentarer:

  1. Har samma problem så jag köpte en vanlig, enkel , gammal hederlig dator för jag tyckte att apple datorn är så krånglig kram Diana

    SvaraRadera
  2. Apple är oslagbart om man väl lärt sig det - säger dom! Jag vet inte, då jag själv har en vanlig PC. Men ge inte upp så lätt ;-)
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Har också hört så mycket gott om Apple men har själv bara PC, så hoppas att du kan få hjälp så kommer det nog bli jättebra tror jag.
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Jag älskar min mac! Här kommer några länkar som kan vara till hjälp!

    http://support.apple.com/sv-se/HT201236
    http://macworld.idg.se/2.1038/1.560819/30-kortkommandon-som-forenklar-livet

    SvaraRadera
  5. I-landsproblem kan vara ack så jobbiga. Hoppas på lösning. Kram.

    SvaraRadera
  6. Spara din Mac! Crashcourse hos mig.
    Mac är så himla bra. Älskar min...
    Ge inte upp för att det är annan miljö.
    Say when! kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...