söndag 4 januari 2015

Min söndag

Försöker njuta så mycket jag bara kan av ledigheten och låta dagarna lunka på. 

Vi hade goda vänner över på middag igår och bjöd bland annat på denna mumsiga efterrätt. 



Vit kladdkaka med blåbär.

Även om det inte blev sent igår, så har ändå dagen gått i ett lugnt tempo med legobygge ( barnens julklapp), tv-spel och film.

Strax ska jag återigen trycka in mera koreografi, känns som om det aldrig tar slut😬.

Och sedan avsluta kvällen med yoga, perfekt nedvarvning innan det är dags att sova.

6 kommentarer:

  1. Åh gud så gott! :-)

    SvaraRadera
  2. Mmmmm så gott!
    Jättehärligt med ledighet men lite kryper det i kroppen på mig, man skulle kunna jobba 4 tim dag ja drömma kan man ju iaf

    Njut av ledigheten, själv ska jag jobba imorgon
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ser gott ut det där. Skönt med dessa lediga dagar. Kramis Suss

    SvaraRadera
  4. Ljuvligt! Både kakan (mums!) och dagsplanerna... Njut på!

    SvaraRadera
  5. Älskar de här lugna dagarna! Den efterrätten ser mumsig ut!

    Fin trettondagsafton till dig! Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Allvarligt! Hur gått ser det där inte ut att vara då? :D MUMS!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...