onsdag 25 december 2013

Dagens & gårdagens

Fantastiskt att tiden kan gå så fort utan att-göra just ingen ting.

Barnen leker med de leksaker tomten kom med igår. Lilleman öppnade köksfönstret och roppade högljutt på tomten även idag, dock utan resultat.

Jag startade dagen med en Body Pump klass, skön genomkörare för hela kroppen.


Efter att ha hängt i lekpark ett tag har jag nu tagit plats i soffan och ska tillbringa resten av dagen där.

Önskar er en härlig juldag och bjuder på en gårdagens.


Och ja, jag var precis lika trött som jag ser ut

13 kommentarer:

  1. Så himla vacker !!!!
    Själv har jag knappt klivit ur pyjamas ;)
    Snart ska vi till grannarna !! På vinkväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tiden går fort när man har trevligt med sina kära!... Ha en fortsatt härlig julhelg!

    SvaraRadera
  3. Detsamma till er!
    Fin du är!! :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  4. Trött??? Otroligt vacker säger jag. God fortsättning o stora julkramen. Tina

    SvaraRadera
  5. Söt han är lilleman, jag hade oxå gärna haft en julafton till ;)
    Fin gårdagens på dig! Här har det oxå varit en lugn dag men en långpromenad i skogen har det blivit i a f ;)
    Önskar dig en god fortsättning, kram Suss

    SvaraRadera
  6. Trött? Du ser ju strålande ut. Hoppas du får sova gott inatt. Kram.

    SvaraRadera
  7. Du blev så fin i din julklänning inte ett spår av trötthet.
    Önskar dig god fortsättning
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Vackra du!!

    God fortsättning! :)

    SvaraRadera
  9. Du är jättefin i klänningen! <3 Skönt att bara gå o mysa på men även skönt när man får ta ett träningspass! Nu är det spinningdax för mig! Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Det låter härligt. Men jag håller med, tiden går så konstigt fort när man inte gör något. haha. God fortsättning på dig. :)

    SvaraRadera
  11. Du ser så pigg och fräsch ut, tycker jag! Fin!
    Kram och god fortsättning!
    /Maria

    SvaraRadera
  12. Så härligt att bara njuta med de bästa i ens liv. Du är så vacker <3 Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...