onsdag 27 november 2013

Tid för reflektion

Nu håller jag tummarna för att det är slut på sjukstugelivet här hemma.
Back to work and day care.

Men man vet ju aldrig, vid senaste försöket tog magsjukan ny fart och det blev ytterligare ett par vab dagar.

Några dagar hemma ger tid till reflektion, ett andhål i ekorrhjulet och åter igen kan jag bara konstatera att ja jag är på väg åt heeeeelt fel håll och jag måste göra något  åt det, snarast.

Måste bara komma på hur, och tro mig jag kommer att berätta när jag kan. Trots att det inte har något med träning att göra.

Ha en fin kväll

14 kommentarer:

  1. Håller tummarna.
    Skönt med reflektion, det behöver alla lite nu och då. Kram.

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas du kommer hitta rätt och det snart. För att gå åt fel håll för länge är inte bra. Tur i oturen med lite VAB så du fick chans för reflektion.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Hoppas de är slut på sjukstugan. Min son är hemma fortfarande =(
    Jag håller tummarna för att det blir som du vill med din situation <3 kram och pepp ifrån mig

    SvaraRadera
  4. Hoppas du hittar rätt! Det krävs mod och bara genom att du har det i tankarna har du kommit ett steg på vägen. Lycka till

    SvaraRadera
  5. Hoppas verkligen sjukdomarna är borta, oftast är den ekorrepausen ganska så bra!
    Lycka till med det du har i tankarna!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Att stanna upp och ta några djupa andetag och bara få sitta och tomglo, filosofera och reflektera över livet är så nyttigt! Hoppas du har tankarna mot rätt håll!

    KryaKrya!! KRAM Anna

    SvaraRadera
  7. Oj, det låter inte bra skickar över en stor kram Diana

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni alla är friska nu. Inkubationstiden är ju 48 timmar från sista toabesöket. Vad spännande att höra vad du kommit fram till. Har själv funderat i över tio år, men ej kommit på vad jag vill.
    Kram helena

    SvaraRadera
  9. önskar dig en fin helg <3 kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni får hålla er friska nu. Lite reflektioner sådär är nyttigt, hoppas att allt går som du önskar. Själv har jag en period då jag känner mig lite vilsen.
    Önskar er en riktigt skön helg! Kram Jennifer

    SvaraRadera
  11. Bra när man kommer till insikt! Styrkekramar till dig o trevlig första advent vännen! <3 /Petra

    SvaraRadera
  12. Jag känner igen mig. Är hemma sjuk, men jobbar ändå framför datorn och känner att jag måste ta tag i allt snart, mycket snart!

    SvaraRadera
  13. Känner igen mig i det du skriver.känner precis som du att ja är påväg åt fel håll.samtidigt vet jag inte vilket håll ja ska välja för det är mycket som inte känns rätt!
    Hoppas du kommer på snart för det är väldigt frustrerande!!
    Men nu när du vet så kanske det ändå är lättare att i alla fall börja!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...