onsdag 20 november 2013

Marathon

Jag har länge haft en dröm om att springa ett marathon. Dels för att ha gjort det men främst för att jag vill och jag vill bevisa för mig själv att jag kan.

Så när en vän ( som driver bloggen bara Sara) frågade om jag var sugen var svaret givet.
Ja det är klart jag vill!!
Om det är något som skulle vara bättre än att springa marathon så är det att göra det tillsammans med någon.

Vi har inte bokat något ännu, men det är Athen marathon som vi är sugna på.

Har du sprungit det? Eller kanske känner någon som gjort?
Jag är jättenyfiken på att höra vad man i så fall tycker om den.

Kram på er!

8 kommentarer:

  1. Åh, vad kul! Spännande, och framför allt när man får möjlighet att springa i ett annat land. Jättekul!! Ett stort lycka till för både dig och Sara!

    SvaraRadera
  2. Nej inget marathon för mig, men jag kommer heja fram er fantastiska tjejer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Wow, vad roligt! Jag har aldrig sprungit något marathon, Lindingöloppet 30 km är det längsta jag har sprungit. Men jag rä sugen på att någon gång springa ett marathon bara för att känna att jag klarar det :) Men tyvärr känns det avlägset nu med min hälsporre, den här sommaren blir det inte men jag hoppas på nästa.
    Det låter ju väldigt trevligt att få springa i Athen och roligt att ha sällskap! Blir skoj att höra vad ni väljer för lopp.

    Sv. Beyblade är som en sorts snurra som man drar igång med ett litet "verktyg" så tävlar man mot varandra och den som snurrar längst vinner :).

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  4. Oj ett maraton! Imponerande! Själv har jag bara sprungit milslopp :)
    Men kul med en sån utmaning ihop med någon annan, kram Suss

    SvaraRadera
  5. vad kul att ni ska springa ihop. Låter toppen, två härliga bloggtjejer, kan ju inte bli bättre.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Kul att ni ska springa tillsammans! :)

    SvaraRadera
  7. Kul! Jag är anmäld till Berlin Marathon och det blir mitt första :-)

    SvaraRadera
  8. Men åh, vad kul =) Håller med dig, det är perfekt att göra något ihop <3 Min nästa dröm(den som kommer efter min utmaning) är ett marathon. Ska berätta vad jag ska ta mig till nästa år på bloggen snart :P Kram kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...