måndag 18 november 2013

Ledig dag

Har tillsammans med mina barn tillbringat dagen på Leos lekland, det är verkligen en ynnest att vara föräldraledig en dag i veckan och få tillbringa hela dagen med barnen.

Sedan blev det en tur till ljungsbro och Cloetta för inhandling av lite julgodis
Efter det lyckades jag få med mig båda hjärtana in på IKEA, där äldsta sonen förälskade sig i denna julstjärna i guld. Den skulle såklart både med hem och monteras direkt. Inte mig emot, allt ljus behövs såhär års. Notera dinosarien som lillebror pyntade med.

5 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag ni har haft! Jätte fin julstjärna! :) Underbart! Själv ska jag åka till Göteborg o titta på Gynnings utställning imorgon! Kram på dig! /Petra

    SvaraRadera
  2. Så mysigt att ha en ledig dag! Wooohoooo så mycket godis! Inget för mig hehe! Galen i choklad som man är!
    Wow läste om tjejen på ditt pass! Ja sunt förnuft är det bästa och en bra/lagom inställning t träning!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Mysig dag!

    Jag har inte sprungit någon mara utomlands, men det hade varit häftigt att göra! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin stjärna. Måste säga, att även om jag inte fått några julkänslor än, börjar det klia lite i fingrarna efter att få adventspynta. Kram.

    SvaraRadera
  5. Vilken mys-pys dag. Dom behövs verkligen.
    Kram Helén

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...