fredag 20 januari 2012

Vilodag

Idag är det en välförtjänt vilodag, fem av veckans sex klasser är avklarade och i morgon återstår bara Spinn/BP 75. Ett riktigt favoritpass som jag instruerade innan jag blev gravid och nu har jag alltså turen att få köra det igen, klassen är verkligen en perfekt start på lördagsmorgonen.
Idag blir det mys med grabbarna och en tur till affären för att hämta ut ett paket!!! Återkommer om innehållet, men det är bättre än julafton kan jag lova. Och så ska jag sätta ihop spinning klassen till i morgon, har inte riktigt bestämt mig hur den ska se ut, men det brukar lösa sig när jag sätter mig framför musikprogrammet!

4 kommentarer:

  1. Kombination spinning/Body pump alltså?
    Lät ju som något jag skulle vilja ha här... :-P :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar det jättemycket!! Kondition och styrka perfekt =)
      Har du vägarna förbi Linköping någon lördag är det bara att titta in.

      Radera
  2. Jag har bara vilodagar denna vecka verkar det som... Trist!
    Ska ut och gå lite snart. Göra mig av med lite överskottsenergi.

    Tack söta du för din fina kommentar. Ha en härlig fredag!

    SvaraRadera
  3. Samma här, vilodag och det är ju underbart i sig och behövligt, och sedan är det bakning med stort G idag...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...