lördag 14 januari 2012

Body Pump release 80


Då var det äntligen dags för release på senaste Body pumpen.  Jag, Martin och Emilia var taggade till tusen och salen var som den ska vara överfull av träningssugna deltagare. Jag har inte kört en hel BP klass sedan långt innan förlossningen och precis innan vi skulle köra igång blev jag hur nervös som helst, jag hann fundera på om jag över huvud taget kund mina låtar (jag kunde dem igår kväll, men det betyder ju inte att jag inte skulle kunna drabbas av hjärn släpp mitt under klassen). Men när Emilia körde igång lugnade jag mig och kände att detta det kan jag! Men jag säger bara aj, aj utfallslåten och axlar My Good gissar att jag kommer vakna med en härlig träningsverk i morgon. I vilket fall var det en perfekt start på dagen, bästa tiden att träna tycker jag 09.30 då har jag hunnit vakna, fått i mig frukost och är laddad och klar.




Martin hade dagen till ära fixat sig i håret.

6 kommentarer:

  1. Håller med dig. Utfallslåtarna och axlarna var galet tuffa! Särskilt hoppen i utfallen! :-O

    SvaraRadera
  2. Coolt att lägga in 80 i håret också!!
    ja, utfallslåten är rent utsagt vidrig! Speciellt då jag alltid har bodypump på måndagar, dagen efter mina långpass i löpningen..
    Och axellåten - tror att det är första gången jag instruerar och faktiskt får skippa några övningar på slutet. jag dog helt enkelt lite en gång!

    Och tack snälla för din fina kommentar igen.

    SvaraRadera
  3. Mmm det ska bi spännnaden att se hur kroppen mår i morgon, då jag ska till gymmet och öva för Functional Moves releasen på tis.
    Aj, aj förstår att det känns riktigt mycket i benen under pumpen dagen efter ett långpass...

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med ny release, kommer knappt ens ihåg när jag körde BP sist men det får bli snart igen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...