onsdag 25 januari 2012

Snygg rygg!

Röhsnich Olivia Crease Racerback, har en fantastiskt snygg detalj i ryggen!

Toppen passar för gymträning men kommer även få följa med mig på många löparturer under våren, jag gillar när kläderna sitter på plats under träningspass då jag vill fokusera på annat.
Men likaväl som jag gillar att de sitter på plats gillar jag även de lösare modellerna och särskilt detta nätlinne som andas och funkar alldeles utmärkt på riktigt svettiga klasser,  riktigt snyggt är det också.
Matilda Lace Racerback

7 kommentarer:

  1. Jag gillar de som sitter tajt. Jag känner mig lite "tajtare" själv då. Men förmodligen ser verkligheten annorlunda gentemot känslan... Ha ha! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jätteviktigt att trivas i det man har på sig på träningen, det blir så mycket roligare och man får känna sig lite snygg också =)

      Radera
  2. Snyggt! Själv kör jag på den lite lösare modellen för tillfället, då jag inte känner mig helt bekväm än med allt för tajt över magen :) Men hoppas jag snart kommer dit:)

    Hoppas du får en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kör också lite lösare just nu, men snart vågar jag nog prova en tightare modell=). klart du kommer dit snart.
      Kram

      Radera
  3. Snyggt!Föresten hur går det med barnvagnslöpningen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barnvagnslöpningen har legat på is i några dagar. förra veckan bestämde jag mig för att bara köra på gymmet och denna vecka är a hemma från dagis... ska försöka få till ett långpass och kortpass i helgen =), längtar.

      Radera
  4. ja, den är snygg!

    Avocado i smoothien vågar du pröva. Det är faktiskt riktigt gott :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...