måndag 30 januari 2012

Precis som det ska vara

Nytt pass för kvällen, full sal och massa taggade deltagare, kan det bli bättre? Vi startar med en lång uppvärmning följt av backar som tar oss mot första intervallerna som för kvällen är tabata och jo, jag vågade mig på dem igen och denna gång blev det mycket bättre, Lycka!! Några tunga backar igen och så mera intervaller, gillar när man ser i ansiktet på kunderna att de sliter, love it! Men så i mitten av passet får en av kunderna problem med sin cykel och istället för att hon ska behöva lämna salen får hon ta min cykel, det är inga problem att instruerar från golvet och hellre att kunden får träna än att jag MÅSTE göra det hon är ju faktiskt kund, jag kan alltid träna någon annan gång.
Men att stå bredvid ger inte exakt samma känsla som att sitta på cykeln så jag ber deltagarna om feedback efter klassen, om något måste ändars, deras upplevelse osv. Tjejen som fick min cykel var helt exalterad (som tur var =) och hennes kompisar lika så. Det värmer i hjärtat, när man vet att kunderna känner att de har kunnat utmana sig själva, presterat bättre än vad de trodde var möjligt och tagit helt slut. Precis som det ska vara efter en spinning klass.
Nu hoppas jag på MASSOR av inspiration på lördagens spinning klasser på Nike!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...