torsdag 1 december 2011

Funderar

Spinningen gick riktigt bra igår kväll, skön känsla i kroppen och kärt återseende av massa spinning stammisar = spinning när det är som bäst. Nu laddar jag med frukost inför dagens mamma barn pass i väntan på att liten ska vakna.
Kollar även in sidan för the Nike blast och funderar på om jag är fullkomligt korkad som funderar på att åka upp för att vara med på två klasser under lördagen för att sedan åka hem igen. Ha med mig liten och klassen jag helst vill gå på ligger sist på lördagen,( Emma J step)så länge kommer jag inte att stanna. Hmmmmm är det värt 2000 kr? Men jag vet ju hur kul det är att vara där, måste bestämma mig under dagen i alla fall.

1 kommentar:

  1. Jag vet någon som skulle vilja dela en biljett, ifall det är ett alternativ. Messa mig ifall det låter intressant. Kan du bara ses för skitsnack och fika onsdagar framöver?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...