lördag 8 oktober 2011

Inspirationsdag på World Class i linköping

Idag var det inspirationsdag på World Class Linköping som jag anordnade tillsammans med mina duktiga kollegor. Vet inte hur jag tänkte i början av april när iden kläcktes att jag skulle kunna vara med själv…. Två veckor efter förlossning var det inte ens ett alternativ. Men jag kunde ju i alla fall ordna med sponsorer samt vad det skulle vara för klasser och självklart åka ned och titta lite.
Så igår eftermiddag fixade jag med goodiebag till de 20 första som anmälde sig till en heldag. Stort tack till Röhnisch, gainomax, dalblads, Cloetta och Reebok.
I förmiddags packade jag ihop HELA familjen för att åka ned och fota på CXWORX klassen som duktiga Annelie och Emilia körde och Zumba klassen som vi dagen till ära hade en gästinstruktör på, nämligen SUPERDUKTIGA Ulrika Olsson, gissa om jag blev sugen på att vara med??! O ja!. Men snart är det min tur, jag ska skynda långsamt och låta kroppen läka, har ju liksom resten av livet på mig att träna så vad gör några veckor till med promenader??!?! Även om det ryckte i dans benen.
Finaste Ulrika laddar inför Zumba klassen


Ha en härlig lördag

3 kommentarer:

  1. Så viktigt att hitta perspektiv när man vill skynda på med träningen! Bra! Du kommer ju att hinna med ALLT du vill göra! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet ju det, och den här första tiden går ju så fort, så jag myser och nuter allt vad jag kan.
    kram

    SvaraRadera
  3. TACK för att du/ni ordnade dagen på WC! Jättekul att vara med; bra pass och inspirerande instruktörer!

    /Piiha

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...