onsdag 5 oktober 2011

Börjar gå som en normal människa igen


Idag hann hela familjen med en härlig långpromenad, sist vi gick samma varv tog det en timma. Idag 50 min och jag märkte stor skillnad på min gång, den här vaggande gravida gången börjar försvinna och jag kan näst intill gå som en normal människa igen, nice! Sedan har mestadels av dagen gått åt till bakning, bröd, toscakaka och scones, några av mina under bara vänner kommer förbi ikväll för lite tjejmys, samt hälsa på lillen. Så det blir te och scones med lite mums efter.
Såg idag när jag ställde mig på vågen att jag har tappat 12 av mina 20 grav kilon, så jag antar att alltihop försvinner lika lätt som förra gången, trots alla fika stunder och avsaknad av ”riktig” träning. När jag väl börjar träna igen är det för att få upp konditionen och bli stark, känner också att ryggen är i STORT behov av styrketräning, även magmuskler skulle vara trevligt att få tillbaka, men det får vänta ett tag till. Längtar även tills jag kommer i mina vanliga byxor igen, nog för att det är lovely med mysbrallor, men kanske inte H E L A tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...