tisdag 9 augusti 2011

Vardagslyx


Å vad jag önskar att min semester skulle vara ytterligare några veckor (förstår inte hur sju veckor kan gå så försvinnande fort?).
Jag älskar verkligen dagar då man inte har något inplanerat eller som idag, bara härliga saker inplanerade. Först en hel förmiddag att bara gå runt och mysa här hemma, baka fixa lunch.
Sedan ett besök av härlig Eva, alltid lika mysigt även om det inte blir så ofta…får bli ändring på det! Till kvällens aktiviteter hade vi fixat barnvakt och innan det bar av till det bokade bordet på tapas restaurangen hann mannen och jag med lite styrketräning på gymmet. Idag var det dags för triceps, axlar och som vanligt rygg. Känns extra viktigt att stärka upp den nu när jag börjar bli riktigt fram tung.


Kan varmt rekommendera tapas restaurangen, vi valde en tapas meny för två och köpte till vitlöksbröd, vilket iof var överflödigt men fantastiskt gott kvällen avslutades med ett besök på ”Bosses”…det var fler än vi som varit där så det fanns bara 4 sorter kvar att välja på, sorbet klarar jag mig alldeles utmärkt utan så det fick bli pekannöt/ kola

2 kommentarer:

  1. Gott på Tapas - vi har också varit där!
    7 veckor går fort men å andra sidan har du snart ett år eller mer ledigt att njuta av!!

    SvaraRadera
  2. Det var tyvärr inte lika kul i natt, fick springa och spy lite FÖR många gånger. Lär nog dröja ett tag innan jag går dit igen. Men gott var det så länge det varade!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...