onsdag 24 augusti 2011

Ändrade planer


Hade en plan på att försöka ta mig till gymmet idag för att köra lite styrka, men med en inbokad lunch date samt min tur att hämta på dagis så var det inte längre något alternativ. Skulle aldrig falla mig in att låta sonen få vara kvar alldeles för länge på dagis för att jag ska få träna. Då får jag istället skylla mig själv att jag inte hoppade på en tidig morgon buss till gymmet och tränade innan jobbet.
Promenader ger inte så mycket just nu då jag mest vankar som en anka, MYCKET MYCKET långsamt, annars hade ju det varit ett alternativ istället för att ta mig till gymmet.
Istället får jag nytta av mina gummiband och kanske en sväng på spinning cykeln som stått och samlat damm i källaren, alldeles för länge. Men känner jag mig själv rätt just nu så blir det BARA gummibands träning.

2 kommentarer:

  1. Lycka till med gummibandsträningspasset. Jag körde ett sådant i morse.

    SvaraRadera
  2. Tack, lyckades somna istället... O när jag vaknade var verkarbtet i full gång, men falskt alarm tack och lov.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...