lördag 22 januari 2011

På G igen

Gårdagens klasser var nog bland det tuffaste jag varit med om. Jag mådde grymt illa innan klasserna (förmodligen för att jag inte fått i mig så mycket näring) och efter första passet 30 min Booty hade jag redan träningsverk i benen och då återstod en timma Body Pump. Jag vet inte om det var vilja som tog mig igenom klassen, men på något konstigt sätt gick det. Inte att rekommendera men nu är det gjort!
Gårdagen bidrog så klart till att jag var lite fundersam till hur dagens klasser skulle gå. 75 min spinn/BP följt av Functional Moves. Det gick SÅ bra, jag hade massa kraft och energi och riktigt njöt under båda passen, super kul och helt galet överfulla klasser. Detta är nog bästa tiden på året i träningssalen som är överfull av träningssugna deltagare. I love it:
I veckan kom ett lass med härliga vår kläder från Röhnisch

Kolla in den snygga detaljen med Röhnisch logga

1 kommentar:

  1. Underbara...
    Blir så sugen på att komma och träna för dig. Vi kan väl höras av om det.
    Träningskläder ja.. så snygga!! VILL HA!!!

    Fikasugen är jag också.. har du tid att ses för en kaffe snart?
    kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...