fredag 21 januari 2011

ÄNTLIGEN

Äntligen är det dags att få köra klasser igen!!! Ikväll blir det 30 min booty följt av Body pump.
 Jag är lite nervös hur jag ska klara det då veckans magsjuke kost endast bestått av nyponsoppa och knäckebröd, men med lite vilja räknar jag med att det går. När jag kommer hem tänkte jag att jag skulle sätta ihop morgondagens spinning klass samt öva inför Functional Moves klassen som för min del blev framflyttad till i morgon då jag inte kom ur sängen i tisdags. TACK Helena och Suss som hjälpte mig och genomförde en superbra klass.
Jag hade hoppats få massa musikinspiration till spinning klasserna under julledigheten, men inte det inte. Någon som har något bra musikförslag som man blir precis tog taggad av och vill ta i hur mycket som helst? Allt är välkommet!

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bra igen. Magsjuka är INTE roligt.....

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...